Marketglory Malaysia Strategy Arena Cara Saya


Di sini saya akan ajar anda strategy arena cara saya. Sebenarnya strategy arena itu fleksibel jadi boleh berubah-ubah tergantung daripada perubahan besarnya bonus euro di arena (pendapatan) atau pun harga beli weapon & energy (pengeluaran).

Untuk player yang non-invest yang mau fight di arena harus mempersiapkan modal minima dalam myr40 dan 1 gold , gold hanya untuk stanby kalau dilocal market tiada weapon atau pun cuisine.

Sebelum saya ajar anda strategy arena, sebaiknya anda fahami dulu sistem di arena seperti berikut
·  Untuk memulai arena anda harus mempunyai minima 1 (satu) Attack Weapon dan 1 (satu) Defend Weapon
·  Anda harus memiliki minima 5 Point Energy untuk 1 (satu) kali attack.
·  Anda harus memiliki minima 1 (satu) Attack Weapon, dan 1 (satu) Defend Weapon pada saat server reset time yaitu pukul 5:00 pagi waktu malaysia. Agar bonus Arena anda dapatkan.

Jika anda belum register anda boleh register percuma disini 

Strategy Arena

Pastikan anda mulai cara saya ini selepas anda work.
Pada pukul 8.00 malam waktu malaysia ( terpulang pada anda pukul berapa ingin memulakan strategy ini seeloknya pada pukul 8.00 malam hingga 1.00 pagi waktu malaysia)

Hari Pertama 
1, Beli 1 wine
2, Beli Milk Hq
3, Beli 2 Lq Knife
4, Beli Lq 2 Lq Glasses

Cara beli weapon lq lihat gambar di bawah.




Selepas tu anda pergi page Fight > Arena > Fighter seperti gambar dibawah.


Selepas tu dekat Fighter Name anda search trainer seperti gambar dibawah.


Anda attack trainer sebanyak 8 kali, satu kali attack anda akan dapat 1 point, anda attack 8 kali jadi anda akan dapat 8 point, minima point untuk memperolehi arena bonus adalah 5 point.
ok selesai, esok pagi anda akan dapat bonus euro.

Hari Kedua 

Pada hari kedua selepas anda work anda beli wine 1, susu hq 1, selepas itu anda buat referral fight macam biasa 10x , selepas habis referral fight anda beli lq knife 1 dan lq glasess 1 belen energy tadi cukup 5 energy pada server reset time pada pukul 5.00 pagi.

Cara diatas adalah jika anda melakukan referral fight pada 8.00 malam hingga 1 pagi, jika anda melakukan refferral fight pada belah pagi atau petang anda perlu beli cuisine hq pada pukul 9.30 malam.

Kenapa? mesti anda tertanya-tanya, ingat tak apa yang saya tulis diatas untuk dapat bonus euro, syarat-syarat yang perlu dipenuhi. 5 energy 1 attack weapon 1 defende weapon. cuisine hq akan tambah energy 5 pada pukul 21.15 server time, waktu malaysia adalah 2.15 pagi, jadi anda perlu beli 1 hq cuisine melepasi jam server 15.15, waktu malaysia adalah pukul 8.15 malam, jadi anda boleh beli hq cuisine pada pukul 8.30 malam hingga 2 pagi waktu malaysia, atau anda boleh lihat jam server di marketglory. 

Cara beli hq cuisine seperti gambar dibawah.


Hari ketiga 

Pada hari ketiga dan seterusnya




Share This
Don't Miss this Great Strategy Games , Join Now !